Oupa en Daniel boer




Onlangs gaan kuier ons ‘n bietjie by oupa André en ouma Marinda op Makkiesplaas. Een oggend kondig Oupa aan dat hy gou die oggend moet water aanry na die een plaas. Ek weet dis nogal ‘n entjie se ry en ‘n heel paar hekke, maar Daniël is baie beslis: hy wil saam met Oupa gaan boer. Hy wil net dringend weet of ons padkos kan saamstuur asseblief. Ouma Marinda pak ‘n klein koelsakkie stampvol padkos. Ek loer nuuskierig deur die kos voordat ek aan Daniël oorhandig. Ek sien daar is van droë vrugte tot grondboonjiebotter-en-stroopbroodjies tot biltong en chips. Ouma het aan alles gedink. Hulle neem ook Oupa se blou waterbottel saam. Daniël dring daarop aan om sy vellies aan te trek vir die uitstappie.

Sy glimlag gaan rondom sy kop toe hy met sy vellies en koelsakkie saam met Oupa voor in die bakkie klim. Teen middagete wil ek by tannie Marinda weet hoe laat hulle min of meer sal arriveer. Sy wou nie vooraf waarsku nie, want netnou sou ek Daniël nie saamstuur nie, maar Daniël en Oupa sal eers hier teen 3-uur tuis wees, lig sy my in. (Hulle het die oggend 9-uur vertrek!) Aanvanklik voel ek jammer vir Oupa. Daniël kan geweldig moan as hy die dag so voel. Ek sou Oupa dit wou spaar.
Die tweetjies klim egter ‘n raps voor 3 met groot glimlagte uit die bakkie. Op my vraag hoe die oggend was antwoord Daniël trots – “Dit was ‘n helse boedery mamma.” Ek kan sien Daniël is totaal ooreet. Oupa sê die ou het half skerp geëet...heel pad. Ek moenie verbaas wees as sy magie effe omgekrap is nie. Die koelsak is dolleeg geëet.

Daniel het die laaste stukkie pad so met die biltong in die hand aan die slaap geraak.

Oupa André kan nie ophou lag as hy vertel van hul oggend saam nie. Daniël het ‘n trotse vonkel in die oog. Hy wil altyd so graag boer. Ek dink egter op hierdie stadium is boer vir hom rondry tussen skape terwyl jy eet!

Ek dank die Here vir twee wonderlike oupas en twee wonderlike oumas in ons kinders se lewens. Oupas en oumas wat werklik so toegewyd is in hul posisies! Hulle maak die wêreld ‘n mooi plek vir ons kindertjies.

Comments

Popular posts from this blog

Foto's vertel stories

Ons Veldhuisie stap

Skuinskoekstorie en resep