Mimosa Mall se Wimykoffie


Wimpykoffie was iets wat ons altyd as student kon bekostig. Ons moes mooi werk met die swaarverdiende sakgeld wat my pa elke maand in ons Standardbank studenterekenings inbetaal het. Ek en Marietjie weet hoe werk droogte op ‘n Boesmanland plaas as die niks kniehoog groei. Daarom het ons nog altyd die grootste respek gehad vir my pa se geld.

 Elke Vrydag na klas het ons vir ‘n namiddaguitstappie Mimosa Mall toe gestap. Toe was dit oraait om nie ‘n kar te hê nie. Net baie rykmense se kinders het karre gehad. Die res van ons moes maar stap. Ons ouers het darem gesorg dat ons ‘n “pepperspray” het vir alle kilometers  wat te voet afgelê moes word! Ons sou eers by Pick-n-Pay aandoen vir die volgende week se inkopies voordat dit tyd raak vir Wimpy. My en Marietjie se lysies was altyd baie eenvoudig. My ma het immers na elke vakansie ‘n hele voorraad bakkies met gaar kos ingepak – dis nou van bobotie tot gevriesde braaivleis en boerbrood. Dis nou buiten die ingelegde konfyt, sousboontjies en koperpennie wortelslaai wat ook gebottel is. Vrydae het ons dus net appels, melk, brood en kaas gekoop. Meer as dit was spandabelrig en onnodig. (Ons het nooit eens wyn gekoop nie – my pa het selfs daarvoor gesorg. Die boks met Oranjerivierwynkelders soetwyn het my pa altyd gelaai as my ma nie kyk nie.)

 En dan is ons met ons Pick-n-Pay pakkies Mimosa Mall se Wimpy toe. Aanvanklik was dit altyd net ek en Lyndi. (Ons het mekaar in Vergeet-My-Nie se badkamer ontmoet as verwarde eerstejaartjies. Later het ons hartsvriende geword en ons soms Saterdagaande self in die kamer toegesluit vir ‘n skelm wyntjie in ons koshuiskamer.) Ons het altyd die klein standaardkoffie gedrink wat toe maar R5.50 gekos het. Later het my Marietjie-sussie by ons aangesluit vir die ritueel.

 Na universiteit neem Lyndi se lewe haar ‘n draai deur België. Ek trou intussen en gaan skuur skouers met die Britte. En ‘n maand gelede is ons almal terug in die sprokiesmooie Paarl.

 Laas Saterdag sms Lyndi – ons moet ‘n koffie gaan drink. Ek-weet-mos waar. Ons maak so, maar als is anders. Die koffie se prys het verdubbel en dit smaak anders.  Die plek is te raserig en oorvol. Ons probleme lyk ook ietwat anders as agt jaar gelede. Ons praat nie meer huisdans, mooi mansstudente met potensiaal of hoe swaar dit is om ‘n student te wees nie.

 Lyndi sms gister weer. Vir koffie. Maar die sms lyk effe anders as die vorige keer. “Kan ons ‘n Wimpy koffie by ‘Mugg and Bean’ gaan drink? Niks kom by Mimosa Mall se Wimpykoffie nie.”

 En nou gaan drink ons vanmiddag ‘n Wimpykoffie by “Mugg and Bean.” Soms moet mens grootgenoeg wees om terug te kyk en die lekker te onthou…en dan aan te beweeg.

 Dit hou die lewe interessant.

Comments

Popular posts from this blog

Foto's vertel stories

Ons Veldhuisie stap

Skuinskoekstorie en resep